torsdag 9 oktober 2014

Gymnasiemässan

Hej på er! Nu ska jag snart ta en kopp kaffe med mor min och efter det hade jag tänkt dyka ner i havet av broschyrer som ligger i min säng just nu. Har varit på gymnasiemässan med klassen idag. Det var en relativt hemsk upplevelse men nu är det överstökat i alla fall. Har typ bestämt mig för vilka två jag väljer mellan redan men ska läsa igenom grejerna jag fick med mig ändå, så att jag inte missar nåt. 
Efter mässan åkte jag och Emelie in till stan och åt. Sen testade jag en Aqua limone sweatshirt. Den passade så jag kommer förmodligen köpa en sådan när jag får pengar nästa gång. Ska nog ha den färgen jag testade också. (off white typ) Efter det åkte jag hem för jag pallade verkligen inte vara bland folk mer idag. Emelie skulle ändå träffa sin mamma och så. 

Puss! ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar