måndag 6 oktober 2014

Haffa guzz

I fredags, efter besöket på Ringhals, gick jag och några av tjejerna (samt Elmer) runt i stan lite. När vi var på väg till bussen vi skulle ta hem kom det fram en kille till mig. Han log och skakade hand med mig, som var rätt förvånad och road. 

Vår dialog såg ut ungefär såhär - Låt oss kalla honom "H" (för "han"):
H: Hej, jag måste bara säga att du är så himla vacker.
N: HAHA tack!
H: Brukar inte göra såhär egentligen men var bara tvungen att säga det.
N: Haha okej, tack tack!
H: Du, jag undrar... Kan man få en kyss?
N: HAHA NEJ! Har pojkvän.
H: Men man kan ju alltid ha två?
N: Haha nä, skulle inte tro det men tack för komplimangen i alla fall!

Min första tanke när han kom fram var "Ånej, detta kommer bli som gången på McDonalds!" (Då en kille kom fram, sa att hans kompis tyckte jag var skitsnygg och bad om mitt nummer för honom.) men efter han öppnat munnen visste jag precis vad det handlade om. 

Insåg även att han lär ha haft en rätt kraftig koppling till killarna som satt med hörlurar och datorer bredvid honom, samt (vad det såg ut som) filmade det hela med mobilkameror. Alltså, ska man göra någon form av remake på RMM's "Haffa guzz" bör man väl ändå göra det med bra grejer? Eller?

Haha, jaja. Det var ändå lite roligt tycker jag. Kul när det händer saker! :)
Puss! ♥ 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar