söndag 12 oktober 2014

Helgen

Det har varit en bra helg hittills. Känns som måndag idag men det är ju söndag vilket gör mig lycklig. Är fett trött. För en timme sen var jag 95% död och undrade hur jag ens orkade andas.

I fredags hade en jag rätt vanlig dag med skola och så. Alla addade vår nya favoritvikare på FB och såg fram emot en ljus framtid tillsammans med denna nya bff. På kvällen, runt elva, kom Benjamin hit. Vi myste hela kvällen, kollade på film och åt popcorn. Vi såg The purge 2 (hade tydligen inte sett den!???) och den var helt okej faktiskt. Lite långtråkig men ändå sevärd tycker jag. Tyckte samma om ettan när jag såg den har jag för mig.  Det var dock längesen nu.

Benjamin sov här,så vi vaknade upp tillsammans av mitt larm kvart över åtta på lördagsmorgonen. Anledningen till att jag ställt klockan var att far mig och hans jobbarkompis skulle byta alla element, ledningar osv på undervåningen. (Så vi fick inte vara där och vara i vägen.)  Vi vandrade i zombietillstånd upp till övervåningen och lade oss i soffan, som sedan byttes ut mot en luftmadrass. Där låg vi till klockan två och kollade på The grudge 3 och New girl samtidigt som vi åt kanderade jordnötter. Rätt mysigt ändå.

På kvällen var vi med Alfred och Willy en stund och sedan åkte vi hem till mig igen och åt god mat. Det blev en sann standardkväll men chips, dipp, cola och film, som vi somnade till. Han åkte någon gång på kvällen/natten, då vi båda var för trötta och nyvakna för att uppfatta någonting. Det förvånar mig att han kom hem i ett stycke. Haha.

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar