måndag 20 oktober 2014

Kickade motvilligt igång veckan

Hej och hå! Veckan från helvetet har dragit igång och humöret är lika dåligt som igår kväll!

Efter den jättemysiga lördagen kom en jätteslapp söndag. Jag var hemma hela dagen. Emelie kom hit några timmar. Vi låg i min säng, osminkade, i myskläder, åt och tittade på Mulan. Najs. På kvällen, efter Emelie gått, var jag sjukt trött, så jag skypade lite med Benjamin och sedan somnade jag som en stock.

Idag var jag i skolan och sen drog jag hem för att plugga. Det blev dessvärre inte så, utan jag satt istället i köket  och drack kaffe och snapade. (Det blev lite snabbt plugg senare, men inte tillräckligt för att klara provet, haha) Efter en snabbdusch drog jag ut och mötte upp Benjamin. Vi var med Isac en stund och sedan åkte vi hem till mig och myste. Hann tyvärr inte ses så länge för han hade läxor, men bättre en liten stund en ingen stund alls!

Just nu tittar jag lite på kvällens PH och är lack på en kille på Fling som inte förstod min sarkasm och i samband med detta idiotförklarade mig. Usch. Pinsam kille.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar