torsdag 2 oktober 2014

Konsten att prata

Dagen i skolan var skit. Fick bland annat tillbaka två prov (varav ett var oförberett) och resultaten var åt helvete. Blev och är fortfarande sjukt besviken. 

Efter skolan gick jag och Emelie hem till mig. Ebba och Ellen kom lite senare, rätt spontant förbi en stund. Vi hade riktigt gött tjejsnack, sådant som är skönt och nödvändigt att ha då och då. Det var givetvis väldigt bra på många sätt, för att beskriva det kortfattat. 

När alla gått körde jag mamma till sin bil. (Som hon skulle hämta) Sen hämtade jag Benjamin och vi var med Isac en liten stund. Drack iskall julmust på burk i hamnen. Mys! Sen drog jag och Benjamin till mig, där vi tog runt en timme på oss att säga hejdå. Haha. Han är för bra för att slita sig från! 

Efter det snackade jag med mamma om lärare. Jag bör söka jobb som imitatör. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar