torsdag 30 oktober 2014

Lan

Hej hej! Detta är första gången på lovet jag faktiskt är riktigt trött hittills. Är slut och vill sova, men ska göra lite småsaker först hade jag tänkt. Idag vaknade jag upp bredvid Benjamin, sov tyvärr rätt dåligt inatt så det var ett rätt bra plåster på såren. ;) Vi tittade lite på Suits, myste och åt typ, som vanligt. På kvällen någon gång, efter jag bäddat om min säng till ett 100% rosa fluffparadis, åkte han.
Joels nya, fantastiska frisyr. 
Då drog jag förbi ett lan som "killarna" var mitt uppe i. Förra gången var det jättekul och jag var där mycket längre, men det blev inte så nu eftersom jag gjorde annat igår och idag på dagen. Anyway: Var där några timmar nu på kvällen och det var verkligen jätteroligt att träffa alla. Det var redigt längesen sist, tyvärr. Vi pratade mest och sådär, uppdaterade oss, åt lite pizza osv. Som man gör.

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar