måndag 6 oktober 2014

Måndag

Det har varit en vanlig dag idag. Först var jag i skolan, sen drog jag och Emelie hit och var här i några timmar. Vi bara umgicks, gjorde inget speciellt så. När hon gått städade jag lite smått och kollade snabbt på mina glosor till imorgon. Efter det kom Benjamin hit en liten stund. (efter sin träning) Hann tyvärr inte träffa honom så länge eftersom han kom så sent, men bättre en liten stund än inte alls liksom!

Imorgon ska jag vara med honom igen. Vi pratade om att kolla ikapp PH men vi får se hur det blir med det, har börjat tröttna lite. Insåg det när jag verkligen inte pallade kolla igen avsnitten jag missade förra veckan. Anyway: Ska bli mysigt att träffa Benjamin. Förutom det ska jag bara banka in lite spanskaglosor tror jag. Men det blir nog inte allt för svårt. Hoppas inte det i alla fall. Haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar