måndag 3 november 2014

Back to normal

Hej! Det är måndag, ny vecka, den första efter lovet och jag har fortfarande humöret på en acceptabel nivå. Det är ett under! Idag har det varit en vanlig skoldag bortsett från att vi slutade tidigt hade sista lektionen hemma. Skrev därför lite spanska som ska in ikväll. Efter det har det inte hänt så mycket, har mest chillat för mig själv. Ganska skönt ändå.

Idag fick vi reda på att det ska börja en ny kille i vår klass på onsdag. Spännande spännande tänkte vi och började genast spekulera i hur han ser ut och hur han är. Haha, samma saga varje gång. Jag och Hannes blev tillfrågade att ta emot honom, visa honom runt och lite så, så det blir nog kul. Är dock lite obekväm med faktumet att han inte kan någon svenska, vilket innebär att vi endast kan prata engelska med honom. Jesus, hur ska detta gå? Haha, hoppas jag kan lyckas göra mig förstådd. ;)

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar