söndag 30 november 2014

Helgen

Hej på er! Jag sitter för tillfället och känner mig jävligt fresh. Skulle nästan vilja citera kass musik och säga "I'm so fresh you can suck my nuts", men jag har ju inga nuts, så det hade inte gått hem???

Fredag: Jag har haft en bra helg, men det har inte hänt så mycket outstanding. I fredags skrev jag det sista på engelskauppsatsen, så nu är den ur världen. Hann inte klart, men ska försöka förtränga det. Efter skolan tänkte jag dra in till stan men jag orkade bara inte det, så jag drog hem istället.  Innan det körde jag och Axel B igenom några låtar som det var tänkt att vi skulle köra på julmarknaden i lördags, men han fick förhinder så uppträdandet blev aldrig av tyvärr. 

Satte mig och målade lite på huset. (som jag mycket riktigt fick tillåtelse att lämna in på måndag, precis som en kommentar här på bloggen sa) När jag inte orkade mer kom Emelie hit och när hon gick mötte Benjamin henne i dörren. På kvällen var vi med Emil en stund. Några av de andra kom också, så det var trevligt. Vi drog hem rätt tidigt eftersom det var jävligt kallt ute.
Väldigt fin trots choklad på läppen, haha 

Lördag: Benjamin sov här och vi låg hemma och chillade den större delen av lördagen. Vi kollade på en kass skräckfilm som hette At the devil's door (tror jag) och myste med O'boy och tacos. Najs najs. På kvällen var vi med Isac, Alfred och Willy. Det var kul men vi gjorde inte jättemycket, umgicks bara! Det är ju dock så jag vill ha det oftast. ;)

Sov hos Benjamin. Vi drog hem rätt tidigt och lade oss nästan direkt, för han skulle upp tidigt för att dra iväg och spela match idag. Pga det fick även jag snällt stiga upp klockan sju imorse och gå ut i kylan. Det var inte så trevligt, men ändå värt det.
Uttryckte hur synd det var om mig imorse... 
Drog hem och lade mig och sov igen. Efter jag vaknade har jag bara gått runt här hemma som någon slags zombie och ätit typ. Haha.
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar