söndag 9 november 2014

Kidnapped

Hej på er! Sitter just nu och fryser. Är även hungrig så jag tycker väldigt synd om mig själv. Benjamin har varit här idag (han sov här också) men han gick nyss för han skulle på kalas. Han kommer dock tillbaka sen, om några timmar. Vi har inte gjort så mycket idag, mest tagit det lugnt. Han tvingade med mig ut på en promenad förut, förstod ej varför eftersom frisk luft och motion endast gör mig arm, kallsvettig och hungrig. Usch.
Igår åkte jag med familjen till farmor och åt middag där. Hon fyllde år för ett litet tag sen så vi firade henne igår. Trevligt trevligt! Vi var där från två till sex typ, sen drog jag till Isac och var med honom, Benjamin och Alfred. Vi kollade på film och käkade pizza och godis. En mysig kväll! 

Runt tolv åkte jag och Benjamin hit och kollade på en film som hette Kidnapped. Titeln var på engelska och på baksidan stod det att filmen skulle vara på engelska, men när vi satte på den visade det sig att den var spansk. Mitt hjärta stannade och sorgen växte inom mig tills jag blott var ett tomt skal. Vi kollade på den trots det och den sög. Tänker inte utveckla det, men om ni får chansen att se den tycker jag ni vänligt ska avböja den och springa iväg kvickast möjligt.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar