söndag 23 november 2014

Kompisar

Hejsan! Kvällen igår blev bra tillslut. Var med lite kompisar, åt pizza och umgicks. Sen drog jag och Benjamin hit. Vi kollade på Sin city och sen, runt fyra eller nåt, gick vi och la oss. Hade inte sett den filmen innan btw: Tyckte konceptet var riktigt nice (det är filmat som om det skulle vara från en serietidning typ) och skådisarna var bra, men själva handlingen var ett litet minus. 
Vaknade typ vid halv två och bara tog det lugnt hela dagen. Vid sju idag, körde jag hem honom och drog själv till Axel N. Där var det filmkväll med killarna. Riktigt kul att träffa alla och så! :) Vi kollade på lite B-filmer osv, där ibland Die zombiejäger. Nu ligger jag och en relativt nyanländ pojkvän i sängen och kollar på Mean girls. Imorgon blir det plugg tror jag. Trist men det är så det är.
Jag och Joel

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar