tisdag 18 november 2014

Prao, dag 1

Somnade med blogg-appen uppe och mobilen i handen i natt. Ipaden låg bredvid mig som ett tecken på att jag fortfarande inte fått något plugg gjort.

Den första praodagen var relativt tuff, trots lite att göra. Det kanske var mest därför? De som jobbade där var trevliga och så men det fanns inte så många arbetsuppgifter, så man stod mest rätt upp och ner och väntade. Efter en dag av ickespolande toaletter, vattensprutande diskmaskiner och potatistappande, begav jag mig hemåt. 

Påväg till vagnen började en kille prata med mig om skor. Haha, han var väldigt trevlig. Kul att folk kan ha en vänskaplig konversation för att sprida en god stämning! Älskar denna stad. När jag kom hem, jättetrött med ont i mina knän och min rygg, kom Benjamin. Vi bara tog det lugnt typ, mysigt att ses. 

Nu är jag påväg till "jobbet", fick springa till bussen pga att jag snoozade 5 min, så min morgon vändes upp och ner. Senare ska jag kolla på skolor (öppet hus) och lite så. Seg dag.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar