onsdag 26 november 2014

Sibirisk vinter

Det sägs att den här vintern ska bli den kallaste på väldigt många år. Det märks. Ligger alltså nedbäddad, med elementet på max och skakar. Usch. Som om det inte var nog har jag varit ute hela kvällen. Det var förvisso trevligt, men ändå.Igår bloggade jag inte, men jag hade en rätt "vanlig" dag. Var i skolan och med Benjamin

Idag drog jag och Emelie hit efter skolan och chillade lite. Sen åkte hon hem och jag pluggade en stund (ska skriva del 1/2 av engelskauppsatsen imorgon) och sen åkte jag till Benjamin. Jag, han och Kalle2 GICK (ALLTSÅ, VI PROMENERADE!!???) och köpte lite gott. Sen satte vi oss ute med Isac en stund. Mys! Kvällen slutade med att jag och Benjamin, skakandes, hand i hans, vandrade tillbaka till honom och jag drog hem. Har inte tinat än. 

Den som tar denna bild på allvar kan avlägsna sig från denna plats. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar