söndag 2 november 2014

Sista dagarna

Ok, sist jag bloggade var lite snabbt på Halloween. Skärpning.

Natten till Halloween (fredag) sov jag hos Benjamin efter en bra kväll. Nästa dag spenderades i sängen. Haha, vi var lagom lata. Benjamin hade träning på kvällen vi sågs efteråt igen och var med lite kompisar. Härligt folk. Kul! Vi skrattade mycket den kvällen, så himla underbart. Ni lär inte bli överraskade när jag berättar att även den kvällen avslutades med mys och övernattning hos Benjamin. Haha.
Igår, lördag, var vi där och chillade på dagen. Lite senare var vi ute och fixade en grej för att sedan köpa på oss massa gott och dra hem till mig. Där kollade vi klart på en film, Basketball diaries, som var jävligt bra. När den var slut tittade vi på Suits, tills det började åska och blixtra, så att det inte gick längre. Vi somnade rätt tidigt, alldeles för fullproppade med chips, dipp och cola. 

Idag har vi varit här, kollat på Reservoir dogs, ätit glass och haft det mysigt. Det har varit en väldigt bra avslutning på ett allt för kort lov. Tiden har flugit förbi, men jag har haft det väldigt bra. 

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar