fredag 21 november 2014

Sista dagen klar!

Hallå där! Nu var det ett par timmar sedan jag kom hem efter den sista dagen på praon. Den andra praktikanten var där idag + att det var rätt lugnt, så det var inte så mycket att göra idag. Rätt segt. Spenderade den största delen av dagen med att småprata med chefen och svara på sms. Haha. 

Det har varit en helt okej vecka tycker jag. Har dock varit jävligt stressad över skolan, eftersom jag inte orkat plugga när jag kommit hem från caféet. Har skitmycket till nästa vecka, (då vi är tillbaka i skolan) så vi får se om jag klarar det... Efter det blir det lite av en lättnad då det inte finns så mycket mer kvar att redovisa. Skönt! 

Har inga direkta planer för helgen, men skulle gissa på att det blir lite plugg. Hoppas nästan det, så jag får undan något. Ikväll hade jag egentligen planer, men det blev inställt typ. Det återstår att se vad jag hittar på. Trodde klockan var runt elva och hade gett upp hoppet om en härlig kväll tills jag såg att den bara var fem. Haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar