torsdag 27 november 2014

Skitvecka

Jag är så trött så jag håller på att dö. Dagen har varit rätt äcklig, över lag. Först var jag i skolan, hade en hemsk dag på många sett. Sen kom jag hem, målade på bilden som ska in imorgon och sen kom Benjamin. Det var jävligt skönt för hans sällskap gjorde så att jag inte tappade greppet och hoppet om projekten, skolan och livet. Haha. Medan han var här gjorde jag lite engelska och när han gick dök jag ner i bilden igen. Fruktansvärt jobbigt och tråkigt. Blev dessutom inte klar, utan är rätt körd. Kul. 
Imorgon blir det inlämning och redovisning. Sen ska jag kanske till stan och köpa en grej. Efter det blir det hem, städa och sen leva som en människa igen. Den här veckan är skit. 

2 kommentarer:

  1. Jag är ganska säker på att man får lämna in allra sista dagen på måndag med tanke på att andra klasser fick det! :3 // stalker

    SvaraRadera