torsdag 20 november 2014

Tillbaka på praon

Åkte med mamma till jobbet idag, hon skulle ändå åt det hållet. Det var en rätt lugn dag där, inte så mycket folk. Imorgon är det sista dagen och sedan blir det skola som vanligt igen nästa vecka. 

Efter att jag hade jobbat klart idag svängde jag förbi Bengans. (I väntan på spårvagnen) Där råkade jag komma över en Mean Girls - DVD och ett av mina favoritalbum. - PÅ VINYL! GAAAH!! Ska tjoffa upp ramen med omslaget i på väggen hemma ASAP
När jag kom hem gjorde jag knappt något. Är rätt stressad över att jag har så mycket skolgrejer att göra, att det inte blir något gjort alls. Det blir som en kortslutning. Väldigt jobbigt. 
• • •
Iaf: Drog ut och träffade min kära pojkvän en timme på kvällen. Skönt att få komma ut, bort från böckerna som stirrar på mig här hemma. Var med honom igår också! Det var supermysigt. Vi låg och myste med cola och kakor i sängen. Vi har det så bra vi två. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar