lördag 6 december 2014

Femte

Hej! Är för tillfället hemma hos mig med Benjamin och ska kolla film. Mys. Har mest varit här idag, kollat på nån komedi och ätit pizza. Träffade Alfred en liten stund ute förut också. Trevligt!  

Skulle ju in till stan med Hannes igår, men han pallade inte, så jag drog in själv. Köpte lite julklappar och strosade runt lite bara. Ganska skönt. Igår var en sådan dag man fick lite panik över var man bor. Vet inte om ni kan relatera, men det var gött att komma iväg lite i alla fall. Hittade några julklappar faktiskt, mitt shopping-game var minst sagt on fire
På kvällen hämtade jag upp Benjamin och vi drog hit. Var här i princip hela kvällen och myste med Hobbit och B&J. Sen dog jag på honom och kvällen tog slut. Haha. Vaknade typ 9 imorse (???) så lär somna som en stock ikväll. Imorgon blir det förmodligen match men annars har jag inga planer. Gött att inte behöva stressplugga. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar