lördag 6 december 2014

Blod

Hej! Just nu sitter jag framför Youtube, kollar på härliga människor och mår skit. Anledningen till detta är att kulan som höll fast min nya piercing trillade av ute, så jag var tvungen att dra hem och sätta i den andra piercingen. (eftersom hålet inte är 100% läkt än) När jag kom hem hade det dock blivit någon slags hinna över hålet, så att sätta i den andra piercingen var både svårt och smärtsamt. Lyckades tillslut såklart, men var då helt svimfärdig efter att ha lirkat runt metallen under huden. Fy.

Innan det där med piercingen inträffade hade jag en riktigt bra kväll. Först åkte jag och Benjamin (som varit här och tagit det lugnt hela dagen) till honom på glöggfest. Lite av hans släktingar och så var där. Jättetrevligt! 

Efter ett par timmar mötte vi upp Alfred. Sen träffade vi Isac, Karl-Oscar och Willy och var med dem ute. Skrattade svinmycket, vilket alltid är lika härligt, men sen hände det där tråkiga och jag var tvungen att dra hem. 

Nu ska jag kolla på någon film eller nåt och snart kommer Benjamin, som lovat att tycka synd om mig för vad jag fått stå ut med. Bäst för honom. 

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar