tisdag 2 december 2014

Fel fel fel

Hej! Är för tillfället hemma och vänder lite fort. Ska bara byta byxor och lite så, efter att ha åkt skridskor på idrotten. Det var kul, vi spelade hockey och så med klassen. Linus (N) och Fabian (Ellen och Ebbas killar, som går i hockey) var också där, så de anslöt sig. Trevligt!

Om man bortser från skridskoåkningen har denna dag varit åt helvete. Min mobil håller på att byta abonemang-skit av något slag, så jag kan inte ringa, smsa eller ta emot samtal och sms. Eftersom livet hade lust att spotta mig i ansiktet försov jag mig idag och kunde eftersom mobilen är oanvändbar skit inte få samtalen från de i klassen som undrade var jag var. Bra timing. 
En bättre dag
När jag vaknade drog jag bara på mig kläderna och åkte till skolan, så hann inte göra mig i ordning, äta eller dricka kaffe. Hemsk. Passade dock på att ta en kopp lite snabbt innan jag skulle till ishallen. Nu ska jag tillbaka till skolan och redovisa lite saker. Efter det ska jag kanske vara med Benjamin, annars får jag hitta på något annat! 

BTW: Har tydligen blivit veckovild redan innan lovet börjat. Tog fel på dagarna igår när jag skrev om bion och luciatåget. Det är NÄSTA vecka. Har andra planer för denna vecka, bestående av julklappsshopping med Hannes osv. Mys! 

Puss! ♥

1 kommentar: