tisdag 23 december 2014

Heldag med Benjamin

Hallå där! Igår var det egentligen tänkt att Benjamin skulle dra till sin mamma eftersom han ska fira jul där, men han följde med mig hem istället. Vi kollade lite på vår nya serie och sen gick vi och lade oss. Hade varit i stan hela dagen, så vi var rätt trötta.

Idag gick vi upp tidigt och åkte in till stan. Har fixat lite grejer. Unnade mig lite fina saker som en julklapp till mig själv. När vi var klara åkte vi till Benjamins mamma, åt och umgicks lite. Jag fick en jättesöt påse med julgodis och så av henne. Ska försöka att inte äta allt direkt när jag kommer hem. Haha får se hur det går. 
Anyhow: Benjamins syster körde mig till färjan och jag sa hejdå till Benji för några dagar. Vi ska båda fira jul med släkten och sådär. Mysigt iof men ändå väldigt tråkigt att inte träffas såklart.

Har haft en jättebra dag och nu ska jag hem och slå in julklappar inför imorgon! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar