onsdag 24 december 2014

Julafton


Hej på er! God jul! Jag sitter just nu och fixar lite kort från dagen till härliga rimmande verser, i mer rå klang än de på julklapparna. Jag har spenderat dagen hemma med familjen. Farmor har varit här och vi har haft en traditionell jul med "fluffig" gran, Kalle Anka och julmat. Självklart har jag ätit för mycket, det hör ju till. 
| Brasa | Massor av godis som jag fick av Benjamins mamma igår | Julstrumpan |

Julklapparna var super. Är jättenöjd! Fick min nyårsklänning idag (vi trodde den skulle komma nästa vecka typ) och den satt som en smäck, så nu är det bara att köpa ett par strumpbyxor så är jag redo. Visst är en rosa paljettklänning det ultimata för mig en sådan kväll? Eller vilken kväll som helst? Åh, lyckan är stor!
De flesta klapparna





Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar