torsdag 18 december 2014

Jullov

Hej på er! Nu är jag hemma efter en dag i kyrkan. Jag gick dit 8.45 imorse och började öva med kören. Sedan sjöng vi på två avslutningar och det gick bra som tur var. Jag sjöng Maybe this christmas (solo), fin men inte jätteutmanande låt. Det ska bli sjukt skönt med jullov nu, men det känns inte riktigt som att det är dags för lov än. Vet inte varför dock. Haha.

Det har varit lite segt med bloggandet denna vecka. Ska jag vara ärlig vet jag inte riktigt varför. Jag har mest sysselsatt mig med körövningar (inför avslutning) och sådant på dagarna, förutom igår, då klassen spelade spel och byggde rökbomber. På eftermiddagarna har jag varit med Benjamin, vi har fixat med lite grejer som behövde göras och igår hjälpte jag honom hitta lite fakta till en uppsats han satt och stressskrev. Han sov här inatt också, ett mysigt sätt att fira tremånadersdagen. :)

Dagen har knappt börjat och jag funderar därför på att ta en sväng in till stan och köpa de sista julklapparna. I eftermiddag hade jag tänkt att städa och göra lite tråkiga grejer, så att jag bara kan fokusera på att vara ledig och chilla resten av lovet sen. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, men jag antar att jag träffar lite vänner eller nåt!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar