fredag 19 december 2014

Morgonkaffe och ögongodis

Hej! Kom nyss hem och håller för tillfället på att tina upp mina frusna händer medan regnet öser ner utanför. Vaknade rätt tidigt imorse och drog hem till Benji på en morgonkaffe. Emil kom dit också. Sen tvingade han med sig Benjamin till frisören, som moraliskt stöd, och jag drog hem. Kanske ska träffa dem senare. 
(Slänger upp denna bild eftersom jag känner mig tvungen att sprida dess skönhet. Är fan kär i allt. Bilden i helhet, kostymen, honom. Gaaah.)

Jag åkte till stan igår. Var där med Emelie och Olivia några timmar och fick köpt de sista julklapparna. Trevligt! Sedan drog de på bio och såg Hunger games. Jag åkte hem, eftersom den filmen inte är något jag vill komma i närheten av.  Haha. Väl hemma var jag väldigt trött och äcklig, gick och lade mig allt för tidigt. Pga detta hann jag inte städa och sådär, så tänkte göra det idag. Ska fixa hemma och fixa mig själv, så jag ser ut som jag bör. Haha, har känt mig jävligt sunkig det senaste, så det ska bli fett skönt. 

Ska även börja göra i ordning någon slags årsresumé idag om jag hinner. Den kommer dock komma upp lite närmare nyår! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar