fredag 2 januari 2015

Välkommen 2015

Hej på er! Gott nytt år! Det blev ju ingen årsresumé i fotoform igår men det var för att jag helt enkelt varken orkade eller hann. Så blir det ju ibland!

Hur som helst: Nyårsafton var bra, spenderade den i en skimrande, rosa/lila paljettklänning från IvyRevel. Jag fick den i julklapp (men hade valt ut den) och var supernöjd med den. Var med vänner under kvällen och sov ihop med Benjamin. Härligt!

Årets första dag har varit rätt seg. Vi vaknade på förmiddagen, åt och åkte hem till mig. Vi blev påminda om att skolan börjar om sex dagar. Längtan är obefintlig. Acceptansen för faktumet är långt borta. - But that's the way it is. När vi kom hem käkade vi lite kräftor min familj sparat från sin nyårsmiddag igår. Sedan såg vi två bra filmer och bara tog det lugnt. Det behövdes! Vi har båda varit jättesega idag.

Btw: Idag är en stor dag - Lil B har gillat ännu en av mina Instagram-bilder.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar