söndag 11 januari 2015

En stormig helg

Fredag - brandlarmet: Drog till skolan trött som ett as. Såg så trött ut att en lärare frågade om jag kände mig nere. Lyckades ta mig igenom dagen och sedan åkte jag hem till Benjamin och var där ett par timmar. Framåt kvällen drog vi hem till mig, kollade på film och poppade popcorn tills brandvarnaren började pipa. Efter det luktade det brandrök i hela huset tills någon gång nästa morgon.
Lördag - stormen: Vi vaknade hos mig på morgonen men sedan tog vi moppen till Benjamin för att sätta ett program på inspelning för hans pappa. Det gick dock inte så snabbt och lätt som planerat, eftersom det blåste storm ute och vi höll på att flyga iväg. När vi varit hos Benjamin en stund och träffat Kalle och Alfred en snabbis, skulle vi tillbaka igen. Då blåste det ännu mer. Det var helt sjukt. Mina ögon bara rann när vi åkte över bron påväg till mig, på min lilla scooter. Skulle kunna ha skyllt på vinden men jag var jävligt rädd haha..

På kvällen höll vi oss inomhus medan tidningarna skrev att stormen blivit orkan-klassad. Vi såg en grym film med DiCaprio och en annan, ny och svintråkig film samtidigt som vi åt chips och dipp. Haha, en klassisk myskväll! 
Söndag: Benjamin sov hos mig idag med. Vi hade tänkt gå upp tidigt men det blev inte så. Gick upp typ två istället, åt lite, spelade (jag ps3 och han pc) och sen mötte vi Isac och Willy. Nu sitter vi i ett garage, de mekar och jag fryser. Trevligt. Haha. 

Puss! ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar