tisdag 6 januari 2015

Hos Benjamin

Resultatet av klippningen
Idag hade vi tänkt sova ut, jag och Benjamin. Det blev dock inte så, för jag skulle iväg och klippa mig på förmiddagen. Det var allt för längesedan men gick ändå på ungefär fem minuter. Haha. Satt kvar lite extra och fick håret lockat, sen mötte jag upp Alfred och Benjamin. 

Vi var med Willy en stund och sedan drog vi till Alfred och kollade på Human centipede med honom och Karl- Oscar. Det var en sån där film man hört om men aldrig orkat se. Ska jag vara ärlig hade jag förväntat mig att den skulle vara grövre än den var... Men den var inte så trevlig.

Efter att jag dragit hem en snabbis, hällt i mig kaffe, ätit och småpratat med mina föräldrar, åkte jag till Benjamin. Det är där jag är nu. Ligger och läser en (väldigt bra) bok i hans säng, medan han spelar. Haha, bra exempel på en bra relation. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar