måndag 26 januari 2015

Måndag igen

Hej på er! Har precis spelat lite gitarr (länge sedan tyvärr, spela inte så mycket längre) och så. Ska snart gå upp och äta lite kvällsmat och sedan försöka hinna med lite läsning i boken jag håller på med till och från, när jag orkar/hinner. 

Benjamin gick härifrån tidigt idag, men innan det hann vi med serietittande (vi har förlorat oss till Elementary), god mat, massa gött snack och en liten vistelse utomhus faktiskt. Trodde aldrig jag skulle säga det, men det kan faktiskt vara skönt att ta en liten sväng ut nu när det är så kyligt. Luften känns så ren och fräsch på något sätt då.. Haha.
"Kissify"-appen gör mig lycklig
Förutom att vara med Benjamin, har jag inte gjort så mycket idag. Vi bestämde ryggtryck på klasströjan i skolan (min och Emelies idé gick igenom - lyckan var stor) och fick även reda på att vi ska på utflykt på torsdag. Denna utflykt kommer inkludera en promenad på nästan en timme (x2). Kul. Funderar på att dra till stan och tröstshoppa upp mitt barnbidrag efteråt. 

Puss! ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar