lördag 24 januari 2015

Torsdag - Fredag

Hej på er! Ligger just nu och väntar på att Benjamin ska vakna. 
Har inte hjärta att väcka honom såhär tidigt. 

Vi var med varandra igår. Han kom hit vid fyra och sen åt vi och myste vi ner oss framför Sherlock Holmes med smörpopcorn och O'boy.
I torsdags var jag inte på humör för att blogga. Det var en dålig dag i skolan med redovisningar och sånt. Jag hade mensvärk hela dagen och som grädden på moset slutade min moped fungera när jag och Benjamin skulle hem från Kalle på kvällen. Vi fick leda den hem till Benjamin och ställa den där, för det gick inte att köra den. Kan alltså inte ta mig någonstans nu, för jag har ingen cykel jag kan använda heller. Minst sagt jobbigt. 

Idag ska jag vara med Benjamin fram till klockan fyra. 
Då ska jag på kalas hos en tjejkompis, så det ska bli kul! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar