söndag 15 februari 2015

Alla hjärtans dag

Så det var alla hjärtans dag igår, och det var mysigt! Benjamin hade sovit här, så vi åt frukost och chillade hemma en stund först. Sen åkte vi in till stan där vi började med att äta sushi. Det var första gången för honom och är otroligt glad att han faktiskt gillade det. Det är min favoritmat ju! 
När vi hade ätit kollade vi runt i stan lite, satte oss och drack fudge latte på Espresso house. (Där det btw höll på att strula med min klubb/presentkort så jag blev lite lite frustrerad)
Halv tio började filmen vi skulle gå på, Woman in black 2. Det var tur att vi var där tidigt för en bit in i bioreklamen, kom ett par in och sa att de skulle sitta där vi satt. Det verkade som att platserna blivit dubbelbokade. Men eftersom vi var där först, kunde vi sitta kvar medan de gick och fixade det. Filmen var faktiskt bra! Jag hade inte alls höga förväntningar på den, så jag blev positivt överraskad! Det var mycket jumpscares i den, och det gillar jag! 

När filmen var slut åkte vi hemåt, men färjan gick sent, så vi fick sitta och vänta på den i kylan, länge. Sedan var det en iskall moppetur hem som gällde. Särskilt för Benjamins del, eftersom jag fått låna hans jacka (jag hade skinnjacka, klänning och nylonstrumpbyxor på mig) och han insisterade på att inte ta tillbaka den.

Väl hemma hos mig kollade vi lite på en film och åt kvällsmat och drack varm O'boy i sängen. Mys! Hade en jättebra dag verkligen! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar