måndag 16 februari 2015

Bytte

Hej hej! Just nu är jag själv hemma och sitter bara och lyssnar på musik typ. Men tidigare idag var jag med Benjamin och Isac. Jag och Benjamin mötte upp Isac utomhus imorse och hängde i parken en stund, haha. Det var rätt skönt ute för en gångs skull. Förhoppningsvis är våren på väg. 
När vi varit ute en stund gick vi hem till mig.

Var med Benjamin igår också (han sov här inatt). Vi började kolla på en ny serie, Sherlock, eftersom de andra säsongerna på Elementary in går att få tag i. Vi åt pizza och myste i soffan nästan hela kvällen, med undantag för en liten sväng ut med gött snack och musik. Tråkigt att inte kunna ha så många sådana kvällar nu när det inte är lov! 



Btw: Om ni undrar över mitt plötsliga byte av header, är svaret på alla era frågor att jag fick panik på den gamla och inte har fixat någon ny än, pga inga nya, snygga bilder. Det är tråkigt, men ska fixa hela layouten så fort jag har bilder samt orkar/hinner ta tag i det. 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar