söndag 1 februari 2015

Helgen

I fredags var jag så glad. Jag hade inte träffat Benjamin på två dagar, eftersom det hade kommit saker emellan, men på fredag eftermiddag kom han till mig. Vi hade en jättemysig kväll hemma. Jag hade precis fått mina pengar för månaden, så vi köpte chips, godis och läsk för lite över hundra spänn och myste ner oss med det framför Taken 3. Den var bra! 

Natten till lördag sov jag jättebra! (har annars drömt rätt mycket mardrömmar den senaste tiden, har lätt för det) Vaknade upp bredvid Benjamin på morgonen och startade dagen med en grym film och åt chips och godis till frukost. Haha. Benjamin hade planer (som sedan blev inställda) för dagen, så han gick runt tre. Lite senare kom några familjevänner till oss och vi åt pizza och umgicks med dem resten av kvällen! Trevligt!

Idag har jag varit på kalas hos min moster och är nu på väg där ifrån, till Alfred. 
Ska vara med honom och Benjamin en stund. 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar