torsdag 5 februari 2015

Klasströja & självförtroende

Skriver detta från sängen, där jag planerar att falla in i en oändlig sömn inom kort.
Är vidrigt trött, precis som jag varit övriga dagar den här veckan.

Idag har jag först haft en lång dag i skolan, med många lektioner, en redovisning och beställning av klasströjor. (Vi får dem förmodligen veckan efter lovet) Mitt och Emelies förslag om tryck gick igenom, så det var kul. Nu hoppas jag bara att min tröja är lagom när den kommer! Det var lite knas med storlekarna nämligen...

Igår var vi på en föreläsning om självförtroende sista lektionen i skolan. Jag tyckte inte att den var bra alls. Det säger jag inte eftersom jag bara ville hem och duscha (vi fick inte duscha på idrotten som vi hade en lektion innan), utan för att hela grejen byggde på igenkännande och att jag inte kände igen mig alls. Jag blev nästan irriterad av vissa saker, t.ex. skildrades föräldrar på ett sätt som jag absolut inte tyckte stämde in på mina föräldrar och vår relation. Ja, jag tyckte inte den var bra helt enkelt! Skulle dessutom inte vilja påstå att mitt självförtroende eller min kämparglöd är på noll.

När föreläsningen var klar, började jag gå hemåt. Jag mötte Benjamin på vägen och han sov hos mig sen. Hade en supermysig kväll! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar