tisdag 10 mars 2015

Allt är borta.

Hej! Något väldigt tråkigt har hänt och det gör mig väldigt ledsen/besviken . Jag har under åren lagt ner väldigt mycket tid på bloggen och att ta och fixa till den, men idag när jag gick in här var alla bilder borta. Alla. Självklart blev jag väldigt förvånad först, men nu är jag bara besviken och stressad över det.Det känns jättesnopet eftersom jag faktiskt lagt ner otroligt mycket energi på allt det där, layout, bilder etc.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. En blogg består till väldigt stor del av bilder och eftersom min blogg är min dagbok vill jag ha med bilder till alla inlägg. Därför känns det ganska trist att titta tillbaka i arkiven nu, att fortsätta blogga Jag kommer inte kunna lägga upp alla bilder igen för att återställa allt, eftersom det är så mycket bilder, men jag kommer förmodligen göra en ordentlig rensning här och ta bort de inlägg som är fullt beroende av bilder osv. Det tar dock väldigt mycket tid och ork, så det kommer inte hända än på ett tag. Kommer försöka fixa till de allra senaste inläggen idag. 

I framtiden kommer det bilder som vanligt och förhoppningsvis händer detta aldrig igen. Nu vet ni hur det ligger till och varför allt plötsligt ser så grått och tråkigt ut. Som sagt: Detta var mindre roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar