lördag 21 mars 2015

Amanda, 16

Hej på er! Igår var det fredag, och det var en bra fredag.
Först, i skolan, bara tittade vi på film och sådär, så det var en rätt chill dag. 
När jag kom hem drog jag nästan direkt till Benjamin och bara myste några timmar. 

Vid sju åkte jag till Amanda tjejmiddag. Hon fyllde år nämligen! Det var jättetrevligt, god mat, härligt folk. Det var bara det vanliga tjejgänget där, (Amanda, jag, Emelie, Ellen, Ebba, Olivia och Alexandra) tycker det är skönt när det bara är vi, för det blir roligare samtalsämnen då. 



Amanda öppnar presenterna (Marc by Marc Jacobs - armband och en sminkpalett)

Ellen 
Ebba och Olivia


Amanda hade gjort jättegod mat: Potatisgratäng, fläskfilé och sås, samt god efterrätt som tyvärr knappt gick ner pga att vi alla ätit för mycket mat innan. Haha.  


Efter tjejmiddagen tog jag och Alexandra följe i kylan. Vi skulle åt samma håll, för hon skulle hem till sig och jag hem till Benjamin. Vad jag och Benjamin gjorde när jag kom dit var att lägga oss i sängen och totaldäcka. Vi sov typ till ett idag och låg kvar i sängen länge. Så skönt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar