lördag 14 mars 2015

Amerikanska pannkakor

Det har varit en ganska vanlig vecka. I onsdags delade jag, Ellen och Emelie ut sponsrings-lappar för vår skolavslutnings-"fest". När vi var klara tog vi en fika och efter det åkte vi till Ellen och var där i några timmar. Förutom det har det inte hänt så mycket, det mesta har varit rätt segt. 

Som tur var, efter den väldigt lama veckan,började helgen bra. Efter att jag slutat skolan för dagen igår, åkte jag till Kalle och var med honom och Benjamin en stund. Sen åkte jag och Benjamin hem till mig, där vi spenderade kvällen. Vi kollade på två filmer, The road och Seven och åt amerikanska pannkakor som jag gjorde. 
Det var första gången jag gjorde sådana här, men som tur var blev de goda.
Man kunde typ känna hur sockret fick tänderna att falla isär, som det ska vara!  
Idag tog vi en rejäl sovmorgon och låg kvar i sängen länge. Runt fyra gick vi upp och åt frukost, sedan träffade vi Kalle ute, för vi trodde det skulle vara fint väder. Det var kallt. Vi frös nästan ihjäl.

För ungefär en timme sedan körde jag hem Benjamin, och nu ska jag fixa någon film att mysa ner mig för med chips och Cola ikväll. Jag skulle egentligen åka och kolla på Gustav för han skulle rappa i på ett ställe i stan idag, men jag har haft sådan jävla mensvärk idag så jag kände att jag inte orkade det. Synd, för jag hade sett fram emot det! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar