söndag 1 mars 2015

Ingenmansland

Igår var det fredag, och det var en rätt vanlig sådan. - En tråkig skoldag och en mysig kväll. Efter skolan gick jag hem och bara var en stund. Sen kom Emelie. Vi åt glass i mängder, kollade på serie och bara chillade.

På kvällen var det egentligen tänkt att jag och Benjamin skulle fira honom lite genom att hänga med några kompisar, men det blev inte så. Istället bjöd Benjamin på pizza och vi åt ihop med Willy och Alfred. Kul att träffa dem! Lite senare åkte jag och Benjamin hem till mig, kollade på film med chips och dricka och sen lade vi oss. Riktigt mysigt, som vanligt!

Imorse åt vi god frukost och kollade lite på Sherlock, innan vi tog bussen in till stan. Där skiljdes vi åt, för han skulle till sin mamma och jag skulle kolla efter kläder. Fick med mig en leopardmönstrad cape och ett på lösa, slitna jeans hem. Dessvärre kom jag inte hem så fort, för jag råkade hamna på fel buss och åkte iväg ut i ingenmansland. Sen fick jag vänta på olika fordon ute i kylan i perioder, men tillslut kom jag hem. 

Efter en snabb matbit hemma åkte jag till Olivia och var med henne och Emelie. Vi gjorde inte så mycket egentligen, spelade spel och pratade typ. - Men det var trevligt! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar