onsdag 18 mars 2015

Sex månader

Lånad bild, som ni kanske förstår 

Igår var det den sjuttonde mars och det betydde att jag och Benjamin varit tillsammans ett halvår. Visst, det är inte jättelänge, men det är ändå en milstolpe, så det var kul. 

På eftermiddagen någon gång kom han till mig och vi bara hade det trevligt. Senare, på kvällen myste vi ner oss under filtar i uterummet. (som jag möblerade om innan han kom pga att jag är så händig och stark) Vi tände ljus, hade framme massor av lyktor. Och så åt vi jättegod glass. Det var jättemysigt verkligen. 

Benjamin sov över, och det var väldigt uppskattat. Det innebar dock att klockan ringde runt sex imorse, och att jag snällt fick pallra mig upp och äta frukost med honom. Men det var värt det, såklart. 

Jag hade en jättebra dag igår, allt var super! 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar