lördag 7 mars 2015

Sjuk

Hej! I onsdags var det studiedag. Den spenderades till stor del hemma, läste lite på balkongen, kollade på tv och drack kaffe. På kvällen åkte jag till Benjamin med Ben&Jerry's och pärondryck. Mysigt!

I torsdags var vi tillbaka i skolan igen efter studiedagen. Hela torsdagen gick jag runt, tung i huvudet, jätteförkyld, och bara mådde dåligt. Vi fick gå hem lite tidigare än vi skulle för några råkade bränna sina bullar i hemkunskapen så att bullpappren började brinna och brandlarmet gick, haha. Orkade inte göra så mycket när jag kom hem, så jag kollade lite på sit-coms och sen gick jag och lade mig.

Igår (fredag) var jag hemma från skolan, jätteförkyld, med ont i halsen, huvudet och lite feber. Benjamin kom och tog hand om mig lite på kvällen. Efter lite glass och en sväng ut, somnade jag på honom och sov i några timmar. När jag vaknade kollade vi på Sherlock, åt lite chips och sen gick vi och lade oss. Hade verkligen ingen energi alls igår.

Benjamin sov här och idag har vi fixat lite bara. Vi vaknade ganska tidigt, åt stor, god helgfrukost, gick ut en liten stund (skönt faktiskt), var rädda för barn och så hjälpte jag honom söka sommarjobb. (skriva cv och sådant) Runt tre någon gång tankade vi, åkte och köpte lite dricka och sedan körde jag hem honom. När jag kom hem hoppade jag i mjukiskläderna och satte mig framför datorn med mitt täcke runt mig. Sitter ni och letar solglasögon till Marvin Gaye. Känner mig harmonisk, men mår fortfarande skit, för jag är väldigt förkyld fortfarande.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar