måndag 30 mars 2015

Skydd från stormen

När stormen ven och regnet piskade mot rutorna under lördag natt, sov jag bättre än jag gjort på väldigt länge. Jag hade stannat kvar hos Benjamin, där jag tagit skydd från ovädret


Dagen därpå (söndag) spenderade vi hemma hos Benjamin, med film, dataspel, massa mys och bullar! Härligt! När jag kom hem på kvällen, blöt av (det denna dag betydligt mildare) regnet från hemfärden, myste jag bara ner mig i soffan, med te, framför Modern family. (Som jag sett om alldeles för många gånger nu) 

Det var även ungefär sådär jag började min dag idag. På eftermiddagen någon gång (idag) åkte jag till Benjamin och vi bara var. Vi gjorde inte så mycket, men det var kul att ses såklart! 

Nu ska jag prata lite Skype och efter det ska jag sova. Det är en dag imorgon med! 
Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar