torsdag 30 april 2015

Bockar av

Min längtan till fredag har varit extra stor den här veckan:

I måndags var jag otroligt stressad. Jag kände att jag höll på att bli febrig pga det, men bet ihop och pluggade iaf. Det var jobbigt, vilket man bland annat märkte på att jag och Benjamin lade oss och sov flera timmar när jag pluggat klart. 

I tisdags (igår) hade jag no-prov (fortsättning) och när jag kom hem, pluggade jag matte med Benjamin som sällskap. Jag tror aldrig jag har gått in för att plugga för ett matteprov på det sättet. (Vi hade inte ens gått igenom/jobbat med allt vi skulle ha prov på) När jag var klar tog vi en fika och sen åkte vi till Benjamin en stund. Skönt att koppla bort skolan en stund!
Idag hade vi matteprov. Det var helt okej, vissa frågor var jättesvåra, men de flesta var lätta. (Kändes det som iaf, haha) Det känns jättebra att ha fått det gjort, för nu är det mest nationella prov kvar. (Samt några uppsatser jag inte tänker börja på denna veckan!) 

Imorgon är det Valborg, men det är inget att fira. Vi ska i regn ut och orientera i skogen med skolan. Inte så kul.. Hoppas iaf det går snabbt och lätt, så jag kommer hem fort och får sova. Haha.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar