söndag 19 april 2015

En kväll med Emelie

Igårkväll var jag med Emelie. Först var vi hos mig och sen åkte vi till Ica, köpte mes oss lite goa grejer och satte oss vid ankdammen. Det var mörkt och ankorna skrämde Emelie, men jag ville sitta där, så jag lyckades hålla kvar henne tills det kom en alkis (??)/läskig man gående mot oss. Då drog vi. 

Vi träffade därefter en ny, mycket trevlig vän på en plats som fick oss att känna oss mer malplacerade än någonsin förut. När han skulle gå åkte vi till Kristoffer, som vi (jag) nästan skrämde ihjäl genom att knacka på hans fönster när han inte var beredd. Han hade inte fått våra sms/samtal om att vi skulle komma nämligen. Men vi fick komma in och spenderade resten av kvällen där, med Kristoffer, Ellen (som kom lite senare) och en film! 

Runt tolv åkte jag till Benjamin och somnade till en serie ihop med honom. Idag var jag med honom hela dagen. Vi kollade klart på Daredevil, tog en promenad och lite annat. Det var en riktigt mysig dag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar