lördag 18 april 2015

En positiv vändning

Hallå vänner! Idag är det lördag, men det känns mer som en söndag. Det lär väl kännas som en glad överraskning imorgon när jag vaknar och inser att klockan är ett och inte halv sju och att helgen inte är över än.

Igår var det fredag och till en början var det inte en bra sådan. Jag och Emelie tjurade över att vi inte fått något sommarjobb osv. På eftermiddagen åkte jag hem till Benjamin och var där en stund. Sen följde han med hem till mig, där vi bland annat åt hamburgare och kollade på Daredevil



Runt nio-halv tio gick vi tut och träffade Alfred, Willy och Willam ett par timmar. Vi satte oss utanför ett dagis där det var jättefint och mysigt, pratade, lyssnade på musik, brottades (??) och lite så. Det var kul!
Efter det, gick jag och Benjamin hem till mig, drack äppelcider och åt chips och dipp till en skräckis (skulle hellre vilja kalla den en thriller) som faktiskt var ganska bra, trots att jag gissade plotten rätt. Haha. Den hette Dreamhouse och handlade om en familj som flyttar in i ett ett nytt hus och får reda på att familjen som bodde där innan blev mördad. Konstiga saker börjar hända och man får följa familjen genom ångesten och rädslan.

Benjamin sov här och vi började dagen idag med frukost i uterummet, där solen stod på. Vi var kvar där ganska länge, åt lite glass, lyssnade på musik, pratade och bara hade det allmänt gött. Runt tre körde jag hem honom och sen åkte jag hem och åt jordgubbar med familjen. Gott!

Puss! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar