fredag 3 april 2015

Påsklov

Lovet är igång och det blev extra långledigt för min skola. Själva skolans ska rivas i dagarna så vi var lediga från torsdagen (istället för fredagen) för att de skulle kunna rensa ut lokalerna osv. Skönt!

I onsdags gick jag bara hem och somnade i soffan. Sedan skrev jag några rader på en uppsats som ska in när lovet är slut. Efter det åkte jag till Benjamin, kollade på en något speciell komedi, umgicks och sov där. På torsdagen (igår) ringde klockan lite för tidigt för min smak. Benjamin var ju inte ledig, så jag fick snällt gå upp samtidigt som honom. Vi åt frukost ihop och sen sprang han till bussen och jag åkte hem.

Hemma gjorde jag inte så mycket, kollade på Modern Family hela dagen typ. (Det fanns tydligen en säsong jag inte sett) När klockan slog sju gick jag till Ebba på tjejkväll/kalas. Det var trevligt! Vi åt pizza, kollade på en jättekonstig och dålig film som hette Ask me anything. Den handlade om en tjej som låg med massa killar, var otrogen, blev gravid på kuppen och under en skyddad identitet bloggade om detta liv. Bortsett från filmen hade jag en jättebra kväll!

Puss! ♥  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar