söndag 12 april 2015

Sista dagen på lovet

Igår, efter att jag varit med Benjamin, åt jag sushi med familjen! Sen kom Emelie hit, vi kollade lite på en film, (innan Netflix gjorde det omöjligt pga problem med nätet) pratade om hennes Englandsresa och skypade lite med Joel.
Jag sov själv igår och idag har jag inte gjort så mycket. På eftermiddagen kände jag att jag var tvungen att komma hemifrån, för jag hade varit inne för mig själv hela dagen. Jag åkte och var med Andreas, Albin, Arvid och några andra. Jag och Andreas (A) catchade upp lite. Det var ett bra tag sedan vi sågs. Efter en liten stund gick de andra och jag, han och Albin spelade basket tills det började regna. Då gick alla hem till sig.

Nu ligger jag i sängen och plågar mig själv genom att titta på en hemsk serie jag har hittat. Den går på TV3, heter "Min hemlighet" och går ut på att man spelar upp olika scener ur verkligheten. Man blir lite tung i hjärtat av vissa grejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar