torsdag 16 april 2015

Tuff dag

Det har varit en tuff dag. Först var jag i skolan där vi hade tre nationella, skriftliga prov i NO (kemi) på raken (med 10min rast mellan varje prov). Efter det fick vi ledigt en lektion, men sen var det engelska och hemkunskapsteori som väntade.

När jag kom hem packade jag upp två par nya bh:ar jag fått hem idag och sedan satte jag mig och fortsatte på hemkunskapsteori-arbetet. Jag satt alldeles för många timmar med det där utan att ens bli klar och nu mår jag jättedåligt. Jag har ont i ryggen, axlarna, nacken, huvudet och ögonen, samt känner mig jättestressad och utmattad. Inte så kul faktiskt. 

Imorgon är det fredag och jag ser fram emot helgen och att få känna mig ledig, eftersom jag pluggat rätt intensivt både idag och igår. Den enda planen för morgondagen är att vara med Benjamin, så det blir nog en bra dag!

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar