lördag 11 april 2015

Vårkänslor

Idag är en sådan dag då det är varmt, ljut och skönt och man uppskattar det mesta. Moppen flög fram på vägen när jag var ute och åkte förut, vinden man fick i ansiktet var ljummen och frisk istället för iskall, äcklig och tårframkallande. Det var skönt att vara utomhus (- notera: i skinnjacka och chinos). Allt det där ger en förhoppningar om att våren äntligen är här. Men vågar man verkligen yttra de orden än, "Nu är det vår"? - Eller kommer det hagla på måndag? Allt man kan göra är att hålla tummarna vi snart får plocka fram våra tunna jackor shorts och solglasögon på heltid.

Igår var jag inne en sväng i stan och gick runt där för mig själv. Jag köpte en present, en bh och en bikiniöverdel. (Haha, hade inte pengar till hela bikinin, eftersom jag blott är en fattig ungdom. Men får väl köpa den nästa gång..) När jag var klar mötte jag upp Benjamin och vi tog följe hem till mig, där vi sov inatt. Vi hade en mysig kväll med chips, dricka, film och lite så. Vi träffade även några kompisar en snabbis. Trevligt!
Bikini-överdelen



Idag har vi inte gjort så mycket, bara låg och chillade i sängen typ. Vi åt frukost med min familj och sen lade vi oss i uterummet med öppna fönster. Solen låg på och med bra musik till, var det ganska ultimat.

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar