söndag 10 maj 2015

En lyckad helg






























Den här helgen har varit väldigt bra. 
Jag har fått en paus från prov och bara fått slappna av och ha det bra. 

I fredags var jag riktigt effektiv. Efter en dag med matteprov och skola i övrigt, åkte jag (själv) in till stan och köpte skor och väska till "avslutningen" (Tänkte inte visa dem eftersom jag vill att ni ska se det i sin helhet sen, med klänning och allt.), samt ett par solglasögon och ett par bekväma byxor till en kommande (LÅNG) bussresa.

På kvällen var jag med Emelie. Vi var hos mig en stund först, men sen bestämde vi oss för att träffa några av killarna i vår klass. Vi fick bara tag i Viktor, men vi var med honom, spelade lite fotboll och så. Sen träffade vi (tre) Markus T, Hannes och Adam W en stund. Kul! 

Igår (lördag) hade jag och Benjamin huset för oss själva. Det var en jättebra kväll, vi hade hur mysigt som helst! Jag lagade mat till oss (fylld fläskfilé och klyftpotatis) och Benjamin fick stå för såsen. Det blev lyckat, så det var kul! När vi hade ätit myste vi ner oss med glass och filtar och tittade på serier och film. 


Idag åt vi frukost framför serien vi följer och sedan följde Benjamin med mig på "intervju". Jag har fått sommarjobb nämligen, så jag skulle åka förbi och kolla på stället där jag ska vara. Det verkade bra, så det blir nog kul! (Ska jobba i juli) 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar