måndag 4 maj 2015

Fre/lör

Fredag den första maj var en ledig dag. Jag åkte in till stan rätt tidigt och kollade efter hur mycket grejer som helst. Det jag fick med mig hem var ett par bikinitrosor som hör till överdelen jag köpte typ förra veckan.

På kvällen var jag och Benjamin hos mig. Vi låg i soffan framför en by serie med ostbågar och läsk. Väldigt mysigt! 

Igår (lördag) var det fint vänder, så efter frukosten gick jag och Benjamin ut och solade på balkongen. Sedan körde jag hem honom. 

Jag var med Emelie en stund på dagen också! Vi köpte med chips-stjärnor, dricka och godisstänger och satte oss på en brygga. Trevligt! Vi fann även en vän i en jättesöt katt som kom och satte sig med oss och lyssnade på musik.
På kvällen, efter jag ätit osv, mötte jag upp Emelie, Ellen, Kristoffer och Andreas. Vi gick hem till Kristoffer där vi spenderade resten av kvällen med att spela "Idiotkunskap". Kul! 

Puss! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar