måndag 18 maj 2015

Paddington

Hej hej! Nu ligger jag och skypar med Emelie samt förbereder mig mentalt för morgondagen. Helgen har varit bra! I fredags passade jag på att jobba undan de skolgrejer jag kunde, så lördagen och söndagen var helt lediga. 

Igår (lördag) var jag med Benjamin. Vi kollade på två och en halv film, varav en var sjuk (vi orkade inte se klart den), en var en helt okej skräckfilm som hette Demonic, men den bästa var Paddington. Den var faktiskt jättebra! 

Till filmerna åt vi massa gott: Vi var ensamma hemma så vi åt upp typ allt som fanns i huset. Haha nej, men det blev lite lax och annat gott, följt av asmycket chokladpudding och en påse chips. Det var en jättebra kväll! Vi gick och lade oss rätt sent efter många skratt (orsakade av natthumor) och sov ut ordentligt, skönt! 

Idag har vi inte gjort så mycket. Vi åt frukost i uterummet hos Benjamin och jag spelade lite cs med honom som hjälp.  Runt sex drog jag hem och packade, är fortfarande osäker på om jag glömt något....

Puss! ♥




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar